Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій презентував масштабний проєкт – Національну ініціативу “Україна надихає світ”, створену для популяризації охорони та захисту прав інтелектуальної власності серед українських підприємців.
Прем’єра проєкту відбулася на ІV Національному форумі з інтелектуальної власності та інновацій “Intellectual Property: Law, Economy, Technology” (IP LET Forum 2025).
Проєкт демонструє силу українських брендів, які, попри повномасштабну війну, продовжують працювати, розвиватися, зберігати команди та інтелектуальну власність.
“Сьогодні я маю честь презентувати ініціативу, яка народилася з нашої впевненості в тому, що українська стійкість, креативність та інноваційність здатні надихати світ. Саме це переконання й дало назву проєкту – “Україна надихає світ”, – зазначила директорка УКРНОІВІ Олена Орлюк під час презентації проєкту.
Переглянути презентаційний відеоролик проєкту “Україна надихає світ” можна на YouTube-каналі УКРНОІВІ:
Один із основних меседжів ініціативи – продукт, створений в Україні, має бути зареєстрований в Україні, адже саме це дозволяє зберегти його походження, захистити права та посилити позиції бренду як на національному, так і на міжнародному ринках.
Крім того, бізнеси, які використовують ефективні механізми для охорони своєї інтелектуальної продукти та захисту ІР прав, показують значно кращі результати своєї діяльності в Україні та за її межами.
За словами очільниці IP офісу, наразі до проєкту долучились 10 брендів, які, незважаючи на повномасштабну війну, вистояли та продовжують активно розвиватися. У фокусі проєкту – бізнеси, які ведуть свою діяльність у безпосередній близькості до воєнних дій, релоковані з тимчасово окупованих територій, а також тих, які пережили окупацію і повернулися додому.
“Наша команда зняла відеоісторії про ці бізнеси: про те, як вони пройшли через окупацію, евакуацію та втрати, які переживають щоденні обстріли – й попри все продовжують творити, ризикувати, інвестувати та виводити свої продукти на глобальні ринки. І як в цьому їм допомагають інструменти інтелектуальної власності”, – акцентувала Олена Орлюк.
Починаючи з наступного тижня, на YouTube-каналі УКРНОІВІ по черзі викладатимуться ці історії. Кожна з них – концентрація досвіду: життєвого, соціального, підприємницького.
Як наголосила Олена Орлюк, дуже цінно почути, як бізнеси, які створюють продукти, що цінують та впізнають не лише в Україні, а й у світі, відповідально ставляться до захисту своєї інтелектуальної власності. Усвідомлюють, що це стратегічна перевага.
“Національна реєстрація – це акт патріотизму. Це внесок у нашу Перемогу. Це спосіб сказати світові: я – з України, і я цим пишаюся. А ми всією країною пишаємося нашими підприємцями”, – сказала директорка УКРНОІВІ.
“Під час підготовки цього проєкту вся команда дійсно надихалась стійкістю українського бізнесу, а також тим, що в часи щоденних викликів кожен учасник різними словами говорив нам одну і ту саму тезу: інтелектуальна власність важлива у стратегічній та операційній діяльності бізнесу. Це говорить про високу культуру інтелектуальної власності серед українських підприємців, і для нас це були дуже цінні інсайти”, – розповіла координаторка проєкту Тетяна Харчова.
Читайте також:
Україна на IP мапі світу: підсумки першої сесії IP LET Forum 2025 – ключові ідеї (відео)
Коментарів немає