В дискусії про те, як ефективніше просувати бренд України за кордоном, своє бачення виклали представники ІР офісу. Це відбулось під час заходу від BRAND UKRAINE за підтримки компанії Grammarly.
Подію було організовано в межах дослідження щодо сприйняття українських компаній, марок, інфлюенсерів у світі. Під час дискусії на тему “Made in Ukraine: Які українські бренди знає світ?” обговорили наступні питання:
Ольга Кронда, начальниця департаменту розвитку інновацій ІР офісу, та Марина Зенова, начальниця відділу розвитку інноваційної екосистеми департаменту розвитку інновацій IP офісу, наголосили на важливості охорони та захисту інтелектуальної власності для компаній. Адже це є запорукою інноваційного розвитку та конкурентоспроможності українських підприємств на світовій арені.
Марина Зенова (ліворуч) і Ольга Кронда
Дослідження BRAND UKRAINE має на меті не лише з’ясувати, як сприймають українські бренди та відомих особистостей люди в різних країнах світу, а й виявити драйвери позитивного іміджу України за кордоном. Дослідження покликане дати відповіді на питання про те, якими галузями економіки та суспільного життя сьогодні відома Україна.
Результати цього дослідження можуть стати основою для стратегічних рішень у державній політиці та публічній дипломатії, спрямованих на підвищення впізнаваності українських брендів і посилання їхнього впливу на сприйняття України.
Довідково:
BRAND UKRAINE — це незалежна організація, що з лютого 2022 року системно працює над розвитком національного бренду України на міжнародній арені. Займається впровадженням комунікаційних проєктів, бере участь у розвитку цифрової екосистеми України – Ukraine.ua, досліджує сприйняття нашої країни за кордоном. Мета — перетворити Україну на улюблений бренд – lovemark – для всього світу.
Читайте також:
Технології захисту від підробок і піратства: огляд від українського Центру спостереження IPR
Коментарів немає