Національну кампанію по боротьбі з піратством та контрафактом у сфері інтелектуальної власності, яку ІР офіс спільно з партнерами реалізовував упродовж трьох місяців, завершено.
Підсумки Інформаційної кампанії були узагальнені та представлені у відповідному Звіті, з яким ви маєте змогу ознайомитись.
«Звіт має на меті висвітлення основних цілей, завдань та стратегії Інформаційної кампанії, а також привернення уваги до проблеми книжкового піратства», – зазначено у вступній частині документу.
У Звіті представлені матеріали та результати реалізації Інформаційної кампанії. Зокрема, протягом кампанії були застосовані різноманітні інструменти для висвітлення матеріалів, такі як відеоролики, інтерв’ю, інформаційні картки, виступи на тематичних заходах, опитування громадян, публікація статей та запуск флешмобу. Детальний аналіз, цифри та статистика залученості аудиторії щодо цих заходів містяться у Звіті.
Звіт Національної інформаційної кампанії ANTI-PIRACY: BOOKS – за посиланням.
Слід також зазначити, що в рамках Інформаційної кампанії було досягнуто таких ключових результатів:
Читайте також:
Як не натрапити на шахраїв у Чорну п’ятницю: поради від IP офісу у картках
Коментарів немає