Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English
  • Історія бізнесу товарів для тварин COLLAR: від хрущовки у Чернігові до співробітництва з NASA
    05 Грудня 2025 Коментарів немає Олексенко Олексій

    Історія бізнесу товарів для тварин COLLAR: від хрущовки у Чернігові до співробітництва з NASA

     

    Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ/IP офіс) представляє перший випуск проєкту “Україна надихає світ”

     

    Це не просто документальний серіал про унікальні українські бізнеси, це національна ініціатива, створена для популяризації охорони та захисту прав інтелектуальної власності серед підприємців. До того ж в Україні багато бізнесів, які незважаючи на російську навалу, вистояли та продовжили розвиток. І саме інтелектуальна власність допомогла їм у цьому.

     

    У першому випуску (загалом в першому сезоні проєкту їх буде 10), який вже викладено на YouTube-каналі українського IP офісу, – історія бренду COLLAR – родинного бізнесу товарів для тварин.

     

    Історія компанії

     

    Історія родинного бізнесу компанії COLLAR розпочалася з першого нашийника, який Юрій Синиця разом із батьком виготовили для свого собаки з солдатського ременя. Перше виробництво розташовувалося у двокімнатній квартирі Чернігова.

     

    Починаючи з 1995 року COLLAR виросла до міжнародної компанії із чисельністю команди понад 500 співробітників та присутністю продукції у понад 80 країнах світу.

     

    Нині Юрій Синиця є генеральним директором компанії. Оперативне управління він доручив своєму молодшому братові – Миколі Синиці. Їхній батько, Юрій Петрович Синиця, є директором із логістики та якості.

     

    Успішні інноваційні кейси

     

    Компанія із Чернігова має у своєму портфелі чимало успішних інноваційних кейсів. Серед них Puller – фітнес-кільця для собак із надлегкого пружного матеріалу, який COLLAR використали у товарах для тварин першими в світі. Технологія фактично започаткувала новий вид спорту для собак.

     

    Ще одна інновація – найміцніший повідець у світі, що витримує навантаження понад 700 кг і має міжнародну пожиттєву гарантію.

     

    І, звісно, бізнес-кейс, що викликає захоплення та повагу, – колаборація з NASA (Національним управлінням з аеронавтики та дослідження космічного простору США). COLLAR не лише має дозвіл на використання лого NASA на своїй продукції, а й офіційно продає її через сайт космічної агенції.

     

    Про те, як це сталось, – дивіться у відео на YouTube-каналі IP офісу:

     

     

    Попри війну, COLLAR продовжує розвиток бізнесу в Чернігові – у 2022-му компанія взяла участь у найбільшій тематичній виставці у світі, навіть не маючи доступу до своєї продукції.

     

    “Коли ми в IP офісі вирішували запускати проєкт “Україна надихає світ”, то хотіли показати, що наша країна багата своїми талантами та ідеями. І продемонструвати, яким чином українські бізнеси вміють використовувати інструменти інтелектуальної власності і як такі інструменти допомагають у просуванні. Тож COLLAR – це дуже показовий приклад успішної стратегії формування IP-портфелю”, – зазначила директорка УКРНОІВІ Олена Орлюк.

     

    Читайте також:

     

    Національна ініціатива “Україна надихає світ”: на IP LET Forum 2025 відбулась прем’єра нового проєкту для бізнесу (відео)

     

    Бізнес, IP та інновації: головні інсайти сесії IP LET Forum 2025 (відео)

     

    Алгоритми належного захисту інтелектуальної власності як бізнес-активу – виступ представниці УКРНОІВІ на X Міжнародному форумі із захисту бізнесу

     

    Олексенко Олексій
    Олексенко Олексій
    administrator

    Коментарів немає