IP офіс публікує другу частину із серії списків із запитаннями та відповідями (чекліст) для всіх, чия професійна чи творча діяльність пов’язана з фотографією.
Якщо в першій частині чекліста “Фотографічне мистецтво: межі дозволеного та обмеження” мова йшла перш за все про права фотографів, то у другій – більш практичній – говоримо про нюанси, з якими стикається майже кожен, хто створює або поширює зображення: у медіа, дизайні, маркетингу або соціальних мережах.
Проєкт має на меті роз’яснення питань, що виникають у представників сфери креативних індустрій у їх повсякденній професійній діяльності.
У цьому випуску департамент “Академія інтелектуальної власності” IP офісу дає корисні поради, практичні рекомендації та чіткі інструкції, які допоможуть уникнути помилок і впевнено діяти в правовому полі.
Завантажити другу частину чекліста можна за посиланням:
Зокрема, у цьому випуску ви можете знайти відповіді на такі запитання:
Чекліст вкотре нагадує, що авторське право НЕ охороняє ідеї та концепції. Звісно, копіювання вашого стилю може бути неприємним, але важливо розуміти, що авторським правом охороняється реалізація вашої ідеї, виражена в обʼєктивній формі. Тобто в такій формі, яку можна відтворити чи зберегти – наприклад, друкована фотографія або цифрова (п.56 ст.1 Закону України “Про авторське право і суміжні права”).
Якщо ви вважаєте, що ваші права порушено, зверніться до фахівця з інтелектуальної власності. Він допоможе оцінити, чи є підстави для захисту ваших прав та інтересів.
Читайте також:
Чекліст для фотографів: межі дозволеного та обмеження у фотографічному мистецтві
Як використовувати фотографії та відеозаписи у музейній справі: новий чек-лист від IP офісу
Коментарів немає