Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English
  • Практика Суду ЄС: справа щодо оманливого характеру “монастирського алкоголю”
    28 Жовтня 2024 Коментарів немає Олексенко Олексій

    Практика Суду ЄС: справа щодо оманливого характеру “монастирського алкоголю”

     

    У межах реалізації проєкту Академії інтелектуальної власності IP офісу Практика Суду ЄС презентуємо новий неофіційний переклад судового рішення у категорії “Оманливий характер торговельних марок”.

     

    Йдеться про справу T-844/16 від 26 жовтня 2017 року – Alpirsbacher Klosterbräu Glauner GmbH & Co. KG проти European Union Intellectual Property Office (EUIPO).

     

    Суть справи

     

    Компанія Alpirsbacher Klosterbräu Glauner GmbH & Co. KG подала заявку на реєстрацію торговельної марки Klosterstoff для товарів класів 32 і 33 Ніццької угоди про Міжнародну класифікацію товарів і послуг. 4 вересня 2015 року експерт EUIPO відмовив у реєстрації через описовість і відсутність розрізняльної здатності позначення. А також через можливу оманливість щодо вмісту безалкогольних напоїв.

     

    6 жовтня 2016 року Апеляційна палата EUIPO підтвердила це рішення, зазначивши, що позначення є описовим і вводить споживачів в оману. А також, що попередні реєстрації подібних позначень не є вирішальними для цього випадку.

     

    Питання, які ставились перед судом

     

    • Чи помилилася Апеляційна палата, визнавши заявлене позначення описовим для товарів, що містять алкоголь та походять з монастиря?

     

    • Чи правильно Апеляційна палата оцінювала описовий характер терміну klosterstoff (з нім. “монастирський алкоголь”), зокрема в контексті німецькомовної громадськості?

     

    • Чи помилилася Апеляційна палата, визнавши, що заявлене позначення не має розрізняльної здатності, враховуючи, що воно є описовим відповідно до статті 7(1)(c) Регламенту № 207/2009?

     

    • Чи може заявлене позначення ввести в оману споживачів безалкогольних напоїв, зокрема безалкогольного пива, і чи може це бути підставою для відмови в реєстрації відповідно до статті 7(1)(g)Регламенту № 207/2009?

     

    Позиція суду

     

    • Суд підтвердив, що торговельна марка може бути відхилена, якщо вона може вводити споживачів в оману щодо основних характеристик товару.

     

    • Суд вказав на необхідність врахування споживацьких очікувань і можливості введення в оману при оцінці позначення.

     

    • Суд визнав, що заявлене позначення могло вводити споживачів в оману.

     

    Рішення суду

     

    • Відхилити позов.

     

    • Зобов’язати Alpirsbacher Klosterbräu Glauner GmbH & Co. KG сплатити витрати.

     

    Ознайомитись з повним неофіційним перекладом рішення суду можна за посиланням:

     

     

    Читайте також:

     

    Практика Суду ЄС: справа щодо географічного зазначення “Порту” для ТМ алкогольних напоїв

     

    Практика Суду ЄС: переклад рішення щодо спору через торговельну марку замків для валіз

     

    Практика Суду ЄС: справа щодо ТМ, яку намагалась зареєструвати відома мережа кав’ярень

    Олексенко Олексій
    Олексенко Олексій
    administrator

    Коментарів немає