У межах реалізації проєкту Академії інтелектуальної власності IP офісу Практика Суду ЄС презентуємо новий неофіційний переклад судового рішення у категорії “Оманливий характер торговельних марок”.
Йдеться про справу T-29/16 від 27 жовтня 2016 року – Caffè Nero Group Ltd проти European Union Intellectual Property Office (EUIPO).
8 вересня 2014 року компанія Caffè Nero Group Ltd (мережа кав`ярень зі штаб-квартирою у Лондоні) подала заявку на реєстрацію торговельної марки CAFFÈ NERO до IP офісу Євросоюзу (EUIPO). Товари, щодо яких подано заявку на реєстрацію, відносяться до товарів 30 класу та послуг 35 класу Ніццької угоди про Міжнародну класифікацію товарів і послуг для реєстрації знаків.
19 грудня 2014 року експерт EUIPO відхилив заявку на підставі статті 7(1)(b), (c) і (g) Регламенту № 207/2009, вказуючи на недостатню розрізняльну здатність та описовість позначення.
Caffè Nero Group Ltd подала апеляцію 19 лютого 2015 року, яка була відхилена Першою Апеляційною палатою EUIPO 4 листопада 2015 року. Після чого справа опинилась в Суді ЄС.
Вимоги заявника:
Вимоги EUIPO:
Ознайомитись з повним неофіційним перекладом рішення суду можна за посиланням.
Читайте також:
Практика Суду ЄС: спір через зображувальну ТМ у вигляді бавовняної квітки
Практика Суду ЄС: справа щодо географічного зазначення “Порту” для ТМ алкогольних напоїв
Практика Суду ЄС: справа щодо оманливого характеру ТМ “ANTICO CASALE”
Коментарів немає