Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English
  • Нагадуємо: СЕВ ЗЕС не призначена для здійснення загального документообігу та листування з УКРНОІВІ
    29 Липня 2024 Коментарів немає Олексенко Олексій

    Нагадуємо: СЕВ ЗЕС не призначена для здійснення загального документообігу та листування з УКРНОІВІ

     

    Останнім часом під час роботи в СЕВ ЗЕС (система електронної взаємодії закладу експертизи) почастішали випадки виявлення документів, які за своїм змістом та суттю не належать до документів, що стосуються процедур набуття і підтримання чинності прав на об’єкти права інтелектуальної власності (ОПІВ).

     

    Мова йде, зокрема, про документи які підлягають реєстрації та розгляду у порядку, передбаченому:

     

    • Законами України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян”, від 5 липня 2012 року № 5076-VI “Про адвокатуру та адвокатську діяльність”, від 13 січня 2011 року № 2939-VI “Про доступ до публічної інформації”;

     

    • та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються надання інформації, яка перебуває у володінні УКРНОІВІ (ІР офісу).

     

    У зв’язку з наведеним, звертаємо увагу, що СЕВ ЗЕС призначена для здійснення процедур набуття і підтримання чинності прав на ОПІВ між закладом експертизи та заявниками, а не для здійснення загального документообігу та листування УКРНОІВІ з фізичними та юридичними особами, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями будь-яких форм власності.

     

    Заяви, скарги, пропозиції, адвокатські запити, запити на публічну інформацію та інші запити фізичних осіб, підприємств, установ та організацій не відносяться до листування в межах процедур набуття і підтримання чинності прав на ОПІВ.

     

    При цьому СЕВ ЗЕС не передбачає можливості виокремлення таких документів, що призводить до неможливості їх автоматичного відстеження (виявлення) та створює передумови до порушень у сфері інформаційно-правових відносин.

     

    У зв’язку з викладеним, просимо надсилати відповідні запити/звернення щодо отримання інформації, яка перебуває у володінні УКРНОІВІ, шляхом:

     

    • надсилання електронного листа на офіційну електронну адресу office@nipo.gov.ua з урахуванням вимог Закону України від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”;

     

    • та/або надсилання засобами поштового зв’язку на адресу: вул. Дмитра Годзенка, 1, м. Київ, 01601, Україна.

     

    Додатково звертаємо увагу, що з метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію у порядку Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI “Про доступ до публічної інформації”, можливим є подання відповідних запитів шляхом заповнення форми за посиланням.

     

    Читайте також:

     

    НБУ зняв обмеження щодо переказу коштів у іноземній валюті в інші країни для оплати зборів за охорону IР та послуг патентних повірених

     

    ІР офіс публікує роз’яснення щодо особливостей та типових помилок оформлення запитів і звернень

     

    Олексенко Олексій
    Олексенко Олексій
    administrator

    Коментарів немає