Триває проєкт “Україна надихає світ”: ІР офіс (УКРНОІВІ) продовжує знайомити з унікальними українськими брендами, які змогли реалізувати свої ідеї та успішно розвиватися, незважаючи на війну.
У другому випуску проєкту – унікальна історія українського косметичного бренду Marie Fresh, який знають вже більш ніж у 30 країнах світу. Хоча три роки тому команді виробництва довелось пережити російську окупацію в Бучі на Київщині.
Марина Кандзюба починала працювати косметологинею, допомагала жінкам ставати красивішими. Однак часто ефективні засоби коштували дуже дорого, а клієнти були обмежені у бюджеті. Марина вирішила створити власні засоби, які були б дієвими і доступнішими. Так у 2016 році зʼявився бренд Marie Fresh Cosmetics.
Він стрімко розвивався: з перших засобів для шкіри, створених у маленькому приміщенні, до знаного бренду у 29 країнах Європи, США, Канаді та інших країнах світу.
Виробництво і офіс компанії розташовувались у Бучі, окупованій росіянами на початку повномасштабного вторгнення у лютому 2022 року. Їх склади і офіс залишились цілими, однак частина співробітників утратили домівки.
Після звільнення Київщини від росіян Марина з командою повернулись до роботи. Компанія відновила виробництво, допомогла працівникам відремонтувати пошкоджене і поставила нові амбітні цілі для бренду.
Історію бренду з перших вуст – про те, як відновити і масштабувати виробництво під час війни – дивіться у відео на нашому YouTube-каналі:
Навіть під час невідомості через окупацію Бучі, Марина Кандзюба зберігала оптимізм. Адже сподівалась за будь-яких умов відновити роботу виробництва, бо її бренд був під охороною.
“Коли я зрозуміла, що я можу залишитися без виробництва, в мене залишалася моє основне: на мене як на фізичну особу зареєстровано торговельну марку. Отже, я маю повне право виробляти продукти під своєю ТМ на будь-якому заводі світу. Хоч у Франції, хоч у Німеччині, бо я – власник Marie Fresh. Я вчергове впевнилась, що основна вартість бізнесу, його капіталізація – це бренд”, — пояснює Марина Кандзюба.
Більше того, саме завдяки правильній ІР стратегії, бренд зміг вийти на європейський та американський ринки та успішно там розвивається.
Очільниця ІР офісу Олена Орлюк наголошує, що знання бізнесу про інструменти для комерціалізації своїх розробок — запорука успіху:
“Говорячи про проєкт “Україна надихає світ”, ми думали не лише про те, щоби показувати конкретні успішні кейси чи приклади, як можна працювати з інтелектуальною власністю. В Україні дуже мало знань, інформації про те, що дає інтелектуальна власність. А сьогодні нематеріальні активи – це основа, на якій розвивається наша глобальна економіка. IP офіс намагається всілякими інструментами доносити цю інформацію.
Чи допомагає інтелектуальна власність під час війни? Так, однозначно. В нас не зупинилося життя. Ми оговталися після перших місяців і далі живемо під час повномасштабної війни. Ми не знаємо, як швидко вона припиниться. І нам треба буде абсолютно інакше сприймати світ, бути сильними, мати сильну економіку. А відтак ми маємо сприяти і створювати абсолютно різноманітні інструменти для того, щоби підтримувати бізнес”.
Довідково:
“Україна надихає світ” — національна ініціатива, створена для популяризації охорони та захисту прав інтелектуальної власності серед підприємців. А в Україні багато бізнесів, які, незважаючи на російську навалу, вистояли та продовжили розвиток. І саме інтелектуальна власність допомогла їм у цьому.
Читайте також:
Історія бізнесу товарів для тварин COLLAR: від хрущовки у Чернігові до співробітництва з NASA
Коментарів немає