Як розробити ефективний бізнес-план для ветеранського стартапу та успішно його реалізувати? Чому важлива ІР стратегія і як залучити інвестиції? Ці та інші питання обговорювали під час онлайн-тренінгів “Критерії та приклади успішних стартапів” та “Лайфхаки для вдалого пітчингу свого стартапу”.
Заходи було організовано у межах проєкту Lab2Market Veterano. Їх провели:
Під час тренінгу “Критерії та приклади успішних стартапів” учасники дізнались про:
“Ключові фактори успіху стартапу часто залишаються поза увагою і стають причиною невдач, однак якщо їх враховувати вже на початку шляху – шанси компанії досягти успіху значно збільшаться”, – пояснює Ольга Хмара.
Під час тренінгу “Лайфхаки для вдалого пітчингу свого стартапу” учасники отримали практичні навички про:
“Пітчинг широко використовується для представлення стартап-ідей інвесторам на спеціалізованих заходах, конкурсах чи акселераторах. Вміння влучно “продати” свій проєкт – надзвичайно важлива навичка для підприємців”, – вважає Андрій Шумілов, який звернув особливу увагу учасників тренінгу на важливість стратегії охорони та захисту інтелектуальної власності.
IP словник
*Пітч-дек (від англ. pitch deck – подача підлоги) — це презентація проєкту для інвесторів з базисної ключовою інформацією щодо стартапу.
Читайте також:
Lab2Market Veterano: інноваційний міст між військовим минулим і підприємницьким майбутнім
IP стратегія для стартапів: відбувся онлайн-тренінг у межах проєкту Lab2Market Veterano
Коментарів немає