Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English
  • Як зробити успішний стартап: тривають тренінги у межах проєкту Lab2Market Veterano
    10 Червня 2024 Коментарів немає Irena

    Як зробити успішний стартап: тривають тренінги у межах проєкту Lab2Market Veterano

     

    Як розробити ефективний бізнес-план для ветеранського стартапу та успішно його реалізувати? Чому важлива ІР стратегія і як залучити інвестиції? Ці та інші питання обговорювали під час онлайн-тренінгів “Критерії та приклади успішних стартапів” та “Лайфхаки для вдалого пітчингу свого стартапу”. 

     

    Заходи було організовано у межах проєкту Lab2Market Veterano. Їх провели:

     

    • Ольга Хмара, професіонал з інтелектуальної власності 1 категорії відділу розвитку інноваційної екосистеми департаменту розвитку інновацій ІР офісу,
    • Андрій Шумілов, заступник начальника відділу розвитку інноваційної екосистеми департаменту розвитку інновацій ІР офісу.

     

    Під час тренінгу “Критерії та приклади успішних стартапів” учасники дізнались про:

     

    • основні критерії успіху стартапів,
    • нюанси розробки бізнес-плану,
    • аналіз конкурентів,
    • дослідження ринку,
    • правила розробки IP-стратегії,
    • залучення інвестицій,
    • розглянули приклади відомих українських стартапів, які виросли в успішні компанії та стали лідерами на ринку.

     

    “Ключові фактори успіху стартапу часто залишаються поза увагою і стають причиною невдач, однак якщо їх враховувати вже на початку шляху – шанси компанії досягти успіху значно збільшаться”, – пояснює Ольга Хмара.

     

    Під час тренінгу “Лайфхаки для вдалого пітчингу свого стартапу” учасники отримали практичні навички про:

     

    • основні характеристики вдалого пітчингу,
    • якою має бути пітч-дек* презентація,
    • з чого має складатися бізнес-план проєкту.

     

    “Пітчинг широко використовується для представлення стартап-ідей інвесторам на спеціалізованих заходах, конкурсах чи акселераторах. Вміння влучно “продати” свій проєкт – надзвичайно важлива навичка для підприємців”, – вважає Андрій Шумілов, який звернув особливу увагу учасників тренінгу на важливість стратегії охорони та захисту інтелектуальної власності.

     

    IP словник

     

    *Пітч-дек (від англ. pitch deck – подача підлоги) — це презентація проєкту для інвесторів з базисної ключовою інформацією щодо стартапу.

     

    Читайте також:

     

    Lab2Market Veterano: інноваційний міст між військовим минулим і підприємницьким майбутнім

     

    IP стратегія для стартапів: відбувся онлайн-тренінг у межах проєкту Lab2Market Veterano

    Irena
    Irena
    administrator

    Коментарів немає