IP офіс надає детальні інструкції щодо оформлення документів для державної реєстрації авторського права через Систему електронної взаємодії закладу експертизи.
Заявки на державну реєстрацію авторського права і договори, які стосуються майнових прав на твір, окрім паперової форми наразі можна подавати в електронній через СЕВ ЗЕС (Систему електронної взаємодії закладу експертизи).
Помилка 1. Документи заявок на державну реєстрацію авторського права на твір і договорів, які стосуються права автора на твір, подано через розділ для подання додаткових документів.
Як правильно?
Зверніть увагу, правильно діяти саме так, як зазначено нижче:
Якщо ви все зробили правильно, то у ваш особистий кабінет надійде розписка УКРНОІВІ про отримання документів заявки із зазначенням дати та її номеру.
Помилка 2. Виправлені, відсутні чи додаткові документи до заявок на державну реєстрацію авторського права на твір і договорів, які стосуються права автора на твір, подані через розділ “Подання нової заявки”.
Як правильно?
Щоб уникнути помилки, треба діяти за цією інструкцією:
(не подавайте документи через розділ «Об’єкт інтелектуальної власності відсутній» – це помилка!);
Зверніть увагу: номер заявки на реєстрацію авторського права і договорів, які стосуються права автора на твір, завжди починається з латинської літери «с» – для реєстрації авторського права; «r» – для реєстрації договору.
Після відповідної латинської літери без пробілів зазначається рік (4 цифри) та порядковий номер (5 цифр) заявки.
Якщо ви все зробили правильно, то в особистий кабінет заявника надійде повідомлення про отримання документів із зазначенням дати та номеру. Якщо ж ви припустилися помилок, отримаєте сповіщення про це.
Про інші типові помилки під час реєстрації авторського права та сплати зборів можна дізнатися тут.
Детальна інструкція про те, як користуватись сервісом СЕВ ЗЕС – за посиланням.
Читайте також:
Коментарів немає