Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English
  • Розбираємо типові помилки при поданні документів через СЕВ ЗЕС
    06 Липня 2023 Коментарів немає Irena

    Розбираємо типові помилки при поданні документів через СЕВ ЗЕС

     

    IP офіс надає детальні інструкції щодо оформлення документів для державної реєстрації авторського права через Систему електронної взаємодії закладу експертизи.

     

    Заявки на державну реєстрацію авторського права і договори, які стосуються майнових прав на твір, окрім паперової форми наразі можна подавати в електронній через СЕВ ЗЕС (Систему електронної взаємодії закладу експертизи).

     

    Яких помилок найчастіше припускаються заявники:

     

    Помилка 1.  Документи заявок на державну реєстрацію авторського права на твір і договорів, які стосуються права автора на твір, подано через розділ для подання додаткових документів.

     

    Як правильно?

     

    Зверніть увагу, правильно діяти саме так, як зазначено нижче:

    • подавати такі заявки треба виключно через розділ “ПОДАННЯ НОВОЇ ЗАЯВКИ”;

     

     

    • необхідно обрати вид об’єкта інтелектуальної власності, на реєстрацію якого подається заявка;

     

     

    • додати файл заяви, зазначити назву об’єкта інтелектуальної власності та ПІБ першого автора;

     

     

    • додати інші документи, які повинна містити заявка;

     

     

    • підписати заявку та надіслати документи;

     

     

    Якщо ви все зробили правильно, то у ваш особистий кабінет надійде розписка УКРНОІВІ про отримання документів заявки із зазначенням дати та її номеру.

     

    Помилка 2. Виправлені, відсутні чи додаткові документи до заявок на державну реєстрацію авторського права на твір і договорів, які стосуються права автора на твір, подані через розділ “Подання нової заявки”.

     

    Як правильно?

     

    Щоб уникнути помилки, треба діяти за цією інструкцією:

     

    • подавати документи до заявок виключно через розділ «ПІДГОТУВАТИ І ЗАВАНТАЖИТИ КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ»;

     

     

    • обрати розділ «ОДИН АБО БІЛЬШЕ ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ»

    (не подавайте документи через розділ «Об’єкт інтелектуальної власності відсутній» – це помилка!);

     

     

    • зі списку обрати вид заявки на державну реєстрацію авторського права чи договору, щодо яких подаєте вторинні документи. Або свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір/рішення про реєстрацію договору;

     

     

    • обов’язково зазначити номер заявки або номер свідоцтва/рішення та натиснути + для додання об’єкта;

     

     

    Зверніть увагу: номер заявки на реєстрацію авторського права і договорів, які стосуються права автора на твір, завжди починається з латинської літери «с» – для реєстрації авторського права; «r» – для реєстрації договору.

     

    Після відповідної латинської літери без пробілів зазначається рік (4 цифри) та порядковий номер (5 цифр) заявки.

     

    • додати файл головного документа, якщо надсилаєте комплект документів, зазначити його вид та тему;

     

     

    • якщо необхідно – додати документи-додатки;

     

     

    • підписати та надіслати вторинні документи;

     

     

    Якщо ви все зробили правильно, то в особистий кабінет заявника надійде повідомлення про отримання документів із зазначенням дати та номеру. Якщо ж ви припустилися помилок, отримаєте сповіщення про це.

     

    Про інші типові помилки під час реєстрації авторського права та сплати зборів можна дізнатися тут.

     

    Детальна інструкція про те, як користуватись сервісом СЕВ ЗЕСза посиланням.

     

    Читайте також:

     

    Державна реєстрація авторського права: Подання документів через СЕВ ЗЕС повноцінно працює, заявки електронною поштою не приймаються

    Irena
    Irena
    administrator

    Коментарів немає