Чому нематеріальні активи є такими цінними і як не лише захистити інтелектуальну власність, а й комерціалізовувати її для розвитку власної справи? Про це говорили представники ІР офісу зі студентами Державного торговельно-економічного університету.
Захід проходив у межах проєкту IP Connecting Students, започаткованого Академією інтелектуальної власності ІР офісу.
В умовах сучасного інноваційного цифрового розвитку суспільства молоде покоління має мати максимальні навички і розуміння, як захистити і заробити на нематеріальних активах. На цьому наголосила очільниця ІР офісу Олена Орлюк:
“Інтелектуальна власність, як нематеріальний актив, є важливим джерелом сильних конкурентних переваг для бізнесу. У 2022 році вперше до Глобального інноваційного індексу було включено нові дані щодо кількісної оцінки корпоративних нематеріальних активів у всьому світі. Це відбулось на підтримку більш широких зусиль Всесвітньої організації інтелектуальної власності, спрямованих на краще розуміння та оцінку нематеріальних активів”.
Говорили і про те, як проводити оподаткування операцій з об’єктами права інтелектуальної власності та значення ІВ для держави та бізнесу.
Інтелектуальна власність може приносити дохід компанії. Тому оцінку вартості прав на обʼєкти ІВ розглядають як одне із найбільш важливих стратегічних питань керування бізнесом.
“Деякі компанії досі не визнають того факту, що їх торговельні марки, патенти та інші активи інтелектуальної власності є такими ж цінними, як і їх продукція, обладнання чи приміщення. Хоча нематеріальні активи не мають очевидної фізичної цінності, як готова продукція, але вони можуть виявитися цінними для бізнесу і мати вирішальне значення для його успіху”, – підкреслила начальниця відділу навчально-методичної та інформаційно-аналітичної роботи Департаменту “Академія інтелектуальної власності” IP офісу, кандидатка юридичних наук Галина Андрущенко.
Інтелектуальна власність продовжує відігравати значну роль в успіху бізнесу, в тому числі і в умовах воєнного стану, оскільки здатна забезпечити захист унікальних ідей, допомогти створити та захистити бренд, отримати прибуток.
“Вдало обрана стратегія управління інтелектуальною власністю є запорукою успішного розвитку як бізнесу, так і держави в цілому, заохочуючи інновації, залучаючи інвестиції, підвищуючи конкурентоспроможність та захищаючи споживачів”, – зауважила професіонал з інтелектуальної власності 1 категорії відділу підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації Департаменту “Академія інтелектуальної власності” IP офісу, кандидатка юридичних наук Ольга Кронда.
Довідково:
Мета проєкту IP Connecting Students – поглиблення знань з інтелектуальної власності серед студентської спільноти та окреслення сучасних тенденцій розвитку ІВ, проявів креативності та охорони результатів інтелектуальної, творчої діяльності у будь-якій сфері життя. Для проведення заходу з актуальною для вас темою, залишайте запит, заповнивши форму.
Читайте також:
IP навколо нас: як Академія інтелектуальної власності підвищує рівень культури ІВ
Коментарів немає