Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English
  • Як дослідити цільову аудиторію: підприємницька програма Lab2Market UA сягнула екватора
    09 Листопада 2023 Коментарів немає Irena

    Як дослідити цільову аудиторію: підприємницька програма Lab2Market UA сягнула екватора

     

    У межах програми IP офісу учасники вже навчилися будувати бізнес-моделі та визначати сегменти споживачів.

     

    Пілотний курс адаптованої підприємницької програми навчання Lab2Market UA сягнув екватора – учасники наразі завершують третій з п’яти спринтів, який присвячений темі “Сегменти споживачів. Дослідження цільової аудиторії”. Спікеркою на ньому виступила Аліна Прощаликіна, співзасновниця StartUp School ChNU при Черкаському національному університеті ім. Б. Хмельницького, ментор, кандидат економічних наук, доцент.

     

    Нагадаємо, мета програми – допомогти учасникам комерціалізувати результати наукових досліджень.

     

    Для підсумовування третього спринту команди під час онлайн-зустрічі презентували результати проведення інтерв’ю з потенційними клієнтами, де перевіряли гіпотезу щодо клієнтського сегменту.

     

    До цього успішно був проведений другий спринт – “Побудова бізнес-моделі. Формування ціннісної пропозиції”, де завданням для команд було побудувати канву бізнес-моделі, висунути гіпотези, зокрема щодо ціннісної пропозиції, та перевірити їх в інтерв’ю з потенційними споживачами.

     

    Спікерами другого спринту виступили представники Бізнес-школи Корпорації “Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка”:

     

    • Володимир Зубченко, директор Business-Leader School KNU, кандидат фізико-математичних наук, доцент;
    • Поліна Александрова, менеджер із розвитку інновацій Business-Leader School KNU.

     

    Також учасники акселераційної програми активно працюють з менторами для вдосконалення свого проєкту.

     

    Попереду на команди у межах Lab2Market UA чекають:

     

    • четвертий спринт – “Визначення каналів збуту. Взаємодія з партнерами”,
    • і фінальний п’ятий спринт – “Ключові ресурси. Моделі доходів та витрат”.

     

    Навчання триватиме до кінця листопада. А завершиться Lab2Market UA презентаціями проєктів перед фаховим журі у середині грудня.

     

    Довідково

     

    Lab2Market UA – це адаптована підприємницька програма навчання, яка допоможе дослідникам, винахідникам та вченим отримати знання, необхідні для успішної комерціалізації результатів наукових досліджень та виведення їх на ринок. Проводиться ІР офісом у партнерстві з iHUB та МОН України.

     

    Для пілотного курсу були відібрані 13 команд із 9-ти закладів вищої освіти та наукових установ із 8-ми міст України. Це Луцьк, Вінниця, Житомир, Київ, Полтава, Харків, Запоріжжя та Дніпро.

     

    Читайте також:

     

    Lab2Market UA: Як забезпечити правову охорону результатів інтелектуальної діяльності

     

    Акселерація для науковців: презентація програми Lab2Market UA на форумі IP&I management

     

    Як заробляти на ідеях: стартував тренінговий курс Lab2Market UA

    Irena
    Irena
    administrator

    Коментарів немає