Для чого існують торговельні марки? Що таке “розмивання” брендів та контрафакт? Як захистити свої позначення в інтернеті? Знаходьте відповіді на ці питання разом зі своїми дітьми у наступному випуску комікса-манги “Метаверс мандрівники” під назвою “Скарби брендів”.
Збирайте чарівні ключі до захоплюючого і цікавого світу інтелектуальної власності разом з нашими героями. Обіцяємо, ця подорож нікого не залишить байдужим!
До речі, комікс представлено двома мовами – українською та англійською. Отже, одночасно популяризуємо знання про ІР та тренуємо англійську, як мову міжнародного спілкування.
Ознайомитись з третьою частиною “Метаверс мандрівників” можна за посиланнями:
Для онлайн-читання:
Для друку:
Нагадаємо, що у попередніх частинах коміксу йшлося про те, чому ідеї потребують захисту, хто головний ворог винахідника, в чому полягає важливість авторського права і як боротися з плагіатом.
Бенефіціаром проєкту виступає Міністерство економіки України. Авторами сценарію та тексту є представники ІР офісу.
Це видання є результатом творчої діяльності і не призначене для продажу або використання з комерційною метою.
Довідково:
Видання здійснено за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі», що фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Читайте також:
Пірати і авторське право: вийшла друга частина коміксу «Метаверс мандрівники» для підлітків
“Метаверс мандрівники”: ІР офіс презентує комікс про захист інтелектуальної власності для підлітків
Коментарів немає