Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English

  • Lab2Market UA

    Lab2Market UA — адаптована підприємницька програма навчання, яка допомагає дослідникам, винахідникам та вченим отримати знання, необхідні для успішної комерціалізації результатів наукових досліджень та виведення їх на ринок.

     

    Мета: 

     

    допомогти учасникам «вийти з лабораторії», опитати потенційних клієнтів, партнерів та інших зацікавлених осіб з метою вивчення можливого застосування їхніх розробок під наставництвом менторів та підприємців.

     

    Для кого?

     

    • науковців;
    • дослідників;
    • винахідників;
    • вчених;
    • менеджерів з трансферу технологій закладів вищої освіти та наукових установ (працівників офісів трансферу технологій, працівників TISC, працівників патентно-ліцензійних відділів, а також інші осіб, які здійснюють комерціалізацію ОПІВ та трансфер технологій).

     

    Особливості:

     

    • Права інтелектуальної власності належать університету або науковій установі;
    • Команда обовʼязково має складатися із науковця та менеджера з трансферу технологій;
    • Можливість обрання будь-якого способу комерціалізації, не лише створення стартапу;
    • Програма проводиться на національному, регіональному та локальному рівнях.

     

    Переваги:

     

    • Спонсорство;
    • Консультаційні послуги;
    • Менторство;
    • Просування.

     

    14 грудня 2023 року успішно закінчився пілотний проєкт Lab2Market UA, який сприяв виходу найкращих інноваційних продуктів із освітніх та наукових установ на ринок в рамках програми Lab2Market UA.

     

    Учасники презентували та обгрунтовували побудовані ними IP-стратегії власних проєктів за різними напрямами (медицина, будівництво, освіта, фармацевтика та машинобудування).

     

    Учасники мали змогу не тільки надати аналіз та розповісти про алгоритм побудови власної стратегії, детальніше розкрити концепцію своїх розробок, а й отримати зворотний звʼязок від експертів та подискутувати з іншими учасниками, зокрема щодо:

     

    • належного вибору режиму правової охорони;
    • перспектив його реалізації;
    • конкурентоспроможності проєкту тощо.

     

    Загалом пілотний курс Lab2Market UA тривав 8 тижнів і складався з 5 спринтів.

     

    Результат:

     

    Було визначено відповідність продукту ринку та його подальший шлях – проведення подальших досліджень, запуск стартапу або інший шлях комерціалізації, який вони обрали, наприклад, ліцензування.

     

    Було сформовано підприємницьке мислення у науковців, винахідників і вчених та розуміння потреб промисловості, а у менеджерів з трансферу технологій – уміння взаємодіяти з науковцями та бізнесом, а також набуття навичок та вивчення алгоритмів виведення лабораторних розробок на ринок.