National IP&Innovations Hub запускає серію довідкових матеріалів щодо нововведень у реєстрації об’єктів права промислової власності. Перший випуск – про один з нетрадиційних видів торговельних марок – позиційні ТМ.
Ці матеріали підготовлені на основі актуальних правил складання та подання заявок на об’єкти інтелектуальної власності, які були запроваджені в рамках євроінтеграційних змін у законодавстві України та з урахуванням досвіду країн ЄС.
У першій консультаційній презентації піднімається питання затвердження нових Правил складання та подання заявок на торговельні марки, затверджених Наказом Міністерства економіки України 6 серпня 2024 року № 19889 (далі – Правила), та впровадження можливості реєстрації нестандартних видів торговельних марок, зокрема позиційної торговельної марки.
Наші фахівці розяснюють особливості підготовки та складання заявки на такий вид позначення та нюанси його охороноздатності. Крім цього, в презентації можна ознайомитись із прикладами подібних вже зареєстрованих торговельних марок у ЄС, а також прикладами позначень у реєстрації яких було відмовлено з тої чи іншої причини.
Нові Правила спрямовані на те, щоб зробити процес реєстрації торговельних марок більш зручним та прозорим для українських заявників, наблизити його до європейських стандартів, а також розширити можливості та способи охорони прав інтелектуальної власності заявників.
Запрошуємо ознайомитися з матеріалами, щоб бути в курсі того, на що варто звернути увагу та бути краще підготовленими до подання заявок на позиційні торговельні марки:
Читайте також:
Набули чинності нові Правила реєстрації торговельних марок
Нові Правила реєстрації торговельних марок: про форму електронної заявки
Набули чинності нові правила реєстрації географічних зазначень для українських виробників
Набрали чинності Правила складання і подання заявки на промисловий зразок
Коментарів немає