Preloader Image
office@nipo.gov.ua
  • Українська
  • English
  • Екологічна обізнаність та сталий розвиток: підсумки кампанії “Творчі Екоініціативи: як ідеї змінюють звичайний світ”
    10 Червня 2024 Коментарів немає Irena

    Екологічна обізнаність та сталий розвиток: підсумки кампанії “Творчі Екоініціативи: як ідеї змінюють звичайний світ”

     

    Успішно завершився просвітницький проєкт від Академії інтелектуальної власності IP офісу.

     

    Спочатку Всеукраїнська просвітницька кампанія “Творчі Екоініціативи: як ідеї змінюють звичайний світ” була запланована лише до Міжнародного дня інтелектуальної власності. Однак завдяки величезному фідбеку від учасників та численним позитивним відгукам було вирішено продовжити проєкт, щоб кожен охочий мав можливість стати його частиною.

     

    Метою ініціативи було підвищення екологічної обізнаності серед молоді та сприяння сталому розвитку через творчість, креативність та інновації.

     

    Загалом кампанія тривала три місяці, протягом яких до неї долучились понад 9 тисяч учасників.

     

    У підсумку маємо такі результати:

     

    • 193 екокреатори;
    • 320 амбасадорів;
    • більше 9000 слухачів.

     

    Кампанія охопила широку аудиторію — від екологічно свідомих батьків та вчителів до професіоналів у сфері інтелектуальної власності, і, найважливіше, українську молодь віком від 8 до 18 років, яка проявила великий інтерес до питань інтелектуальної власності та довкілля.

     

    За час кампанії було створено цікаві та яскраві матеріали, до яких мають доступ усі бажаючі:

     

    • 15 уроків на різноманітні теми, щоб кожен міг знайти щось цікаве для себе;
    • каталог книг з підбіркою корисної літератури, який допоможе зануритись дітям та молоді у захопливий світ екосвідомого життя;
    • інтерактивний квіз “Перевір свого Екогероя”;
    • гра-квест “5 кроків до ЕкоПеремоги”;
    • чек-лист з корисними порадами “Екологічний компас: вірний напрямок для глобальних змін”.

     

    А на основі творчих робіт учасників буде створено Атлас творчих рішень, який стане важливим кроком у створенні кращого майбутнього.

     

    Зазначимо, що партнерами просвітницької кампанії стали:

     

    • Міністерство економіки України;
    • Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів;
    • Міністерство освіти і науки України;
    • Академія Всесвітньої організації інтелектуальної Власності (ВОІВ);
    • Державна установа “Школа Супергероїв”.

     

    Більш детально з реалізацією просвітницької кампанії можна ознайомитися у презентації:

     

     

    Читайте також:

     

    Як ідеї змінюють світ: урок IP Academy в межах IP Week про творчі екоініціативи

     

    Сталий розвиток, інтелектуальна власність та “зелене” майбутнє: стартував IP Week 2024 (відео)

     

    IP захищає довкілля: презентуємо інформаційний звіт “Зелені технології, інновації та інтелектуальна власність”

    Irena
    Irena
    administrator

    Коментарів немає