Стратегія побудови власного бренду, його успішна комерціалізація і роль IP. Про це представники IP офісу спілкувалися на зустрічі зі студентами Національного університету біоресурсів і природокористування України.
На заході «Я-бренд, або Як заробити на власній особистості», який пройшов в рамках проєкту IP Connecting Students, обговорили:
Спікери заходу:
Вони окреслили основні складові ефективної стратегії побудови власного бренду, обговорили алгоритм його вдалої комерціалізації.
В процесі дискусії спільно з учасниками було визначено критерії правомірності використання зображення знаменитостей та проаналізовано гучні скандали, що виникали між брендами та відомими особами, а також судову практику з їх вирішення.
“В умовах, які диктує розвиток сучасного світу, правова обізнаність щодо охорони особистого бренду й атрибутів індивідуалізації особистості є не тільки важливим елементом побудови стратегії власного бренду з подальшою можливістю його успішної комерціалізації, а й невід’ємною складовою формування прогресивного правового суспільства”, – наголосила Ольга Кулініч.
Для проведення заходу з актуальною темою, пов’язаною з підвищенням обізнаності в IP сфері, залишайте запит за посиланням.
Читайте також:
Коментарів немає