Успішно завершився просвітницький проєкт від Академії інтелектуальної власності IP офісу.
Спочатку Всеукраїнська просвітницька кампанія “Творчі Екоініціативи: як ідеї змінюють звичайний світ” була запланована лише до Міжнародного дня інтелектуальної власності. Однак завдяки величезному фідбеку від учасників та численним позитивним відгукам було вирішено продовжити проєкт, щоб кожен охочий мав можливість стати його частиною.
Метою ініціативи було підвищення екологічної обізнаності серед молоді та сприяння сталому розвитку через творчість, креативність та інновації.
Загалом кампанія тривала три місяці, протягом яких до неї долучились понад 9 тисяч учасників.
У підсумку маємо такі результати:
Кампанія охопила широку аудиторію — від екологічно свідомих батьків та вчителів до професіоналів у сфері інтелектуальної власності, і, найважливіше, українську молодь віком від 8 до 18 років, яка проявила великий інтерес до питань інтелектуальної власності та довкілля.
За час кампанії було створено цікаві та яскраві матеріали, до яких мають доступ усі бажаючі:
А на основі творчих робіт учасників буде створено Атлас творчих рішень, який стане важливим кроком у створенні кращого майбутнього.
Зазначимо, що партнерами просвітницької кампанії стали:
Більш детально з реалізацією просвітницької кампанії можна ознайомитися у презентації:
Читайте також:
Як ідеї змінюють світ: урок IP Academy в межах IP Week про творчі екоініціативи
Сталий розвиток, інтелектуальна власність та “зелене” майбутнє: стартував IP Week 2024 (відео)
Коментарів немає