Учасники дводенного марафону IP&I продовжують розгляд шляхів успішної комерціалізації IP-об’єктів. Ключові аспекти стосовно обʼєктів авторського права розкрила в своїй презентації начальниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу, доктор юридичних наук Ольга Кулініч.
«Не існує єдиної форми успішної комерціалізації обʼєктів авторського права. Твори літератури, науки і мистецтва потребують індивідуального підходу і врахування всіх особливостей та деталей, які можуть виникати при комерціалізації таких обʼєктів.
Щоб продовжити життєвий цикл обʼєктів інтелектуальної власності, необхідно створювати та застосовувати різні маркетингові стратегії, які дозволять підтримати і посилити інтерес аудиторії до таких обʼєктів та забезпечать тривалість отримання доходу від їхнього використання», – зазначила представниця IP офісу.
Довідково:
Марафон IP&I: «Як комерціалізувати інтелектуальну власність», організований IP офісом за підтримки iHUB до Міжнародного дня інтелектуальної власності, проходить 27-28 квітня в офлайн-режимі в Києві.
У заході беруть участь представники інноваційного процесу від держави, науки та бізнесу: фахівці IP офісу та профільних міністерств (Мінекономіки, МОН, Міноборони), освітніх та науково-дослідницьких закладів, Українського фонду стартапів, професійних та бізнес-асоціацій тощо.
Читайте також:
Коментарів немає